hilleven

Team activity

Publicerad 2012-09-08 15:54:00 i Allmänt,

Fredagskvällen spenderades tillsammans med jobb människor. Vårt level 2 team och Senior Analyst team gick tillsamans ut och åt middag (Tapas @ Moritz). Sedan vidare till en bar där en av våra level ettor var DJ. Jag hade en jätte rolig kväll och ser fram emot att göra det igen! Känner mig dock väldigt sliten eftersom jag inte druckit något på så länge.
 
 ∞
Idag när jag vaknade fick jag syn på en så vacker bild på Ylva och Tova så jag bestämde mig för att ringa dem på skype. Det var jätte mysigt, Tova är så snabb på att lära sig saker! Hon vinkade, skrattade och klappade händerna åt mig! Tog en jättelång promenad upp mot bergen efter det. Så många gömda skatter det finns i Barcelona. Denna stad är helt otrolig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hillevi

Så går det till när en norrläning nystartar i Dublin.. och drar vidare till Barcelona :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela