hilleven

Ingen vilodag

Publicerad 2012-03-11 17:56:00 i Allmänt,

Imorgon går US live. Jag och resten av request teamet har fått jobbat sedan klockan 10 i morse för att allt ska vara klart och redo när tiden är inne! Men just nu ser det ut som att många kommer få sitta uppe halva natten och fortsätta arbeta... Har dagens första break eftersom jag är klar med min förra uppgift, och väntar på nästa..

Det ska bli sjukt spännande och se hur allt går nu i början, även om jag vet att det finns en jäkla massa som kan gå fel så har man varit med på projektet rätt så länge nu och håller tummarna för att allt ska gå som tänkt. Jag har inte stora förhoppningar på det nya ticket systemet vi ska använda oss av, i fredags vart jag så uttråkad av att sitta och vänta på att systemet skulle ladda när någon skulle visa mig något i det, att jag utan att märka det hade suttit och målat stora gröna streck över nästan hela mig... jäävligt pinsamt! :)

Om ungefär två veckor kommer Christophers familj och hälsar på. Känner mig nästan mer nervös över det än Go live datumet just nu. Ingen kan påstå att det inte är nervöst att träffa pojkvännens familj för första gången! Spelar ingen roll hur mycket han fösöker övertyga en att det är helt lugnt ;)

Det är också fastslagit nu att jag ska åka till UK i maj, även om de håller på att velar lite fram och tillbaka om datum. Blir två veckor i regniga UK men jag antar att maj måste vara en av de bättre månaderna att åka dit.

Go to England:

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2012-03-11 23:54:07

Lycka till med familjen, hoppas dem är snälla med dig :) Vi flyttar till Norrköping i maj så du behöver bara ta dig dit eller till nypan på en helg om du vill träffa oss ;) Det borde du kunna hinna.

Postat av: Hillevi

Publicerad 2012-03-12 09:49:33

Ah! Hur kanns det da? Ja! Da borde jag absolut hinna med helgbesok! :D :D

Postat av: Ylva

Publicerad 2012-03-12 14:18:20

Är lite jobbigt fast kul också, tror det kan bli bra att bo där med. Jobbigt att bo så långt bort från alla bara. Jag vill ha ditt nr!

Postat av: Ylva

Publicerad 2012-03-14 16:13:18

Är du aldrig på fb? Har du internet nu? Skype? Telefon? :)

Postat av: Hillevi

Publicerad 2012-03-19 14:02:54

Jag ar nastan aldrig pa fb, vi hade tankt att forsoka flytta o hitta nagot storre, sa vi har inte skaffat nagaot internet.. Pa jobbet ar facebook sparrat, forutom via VPN uppkoppling, men da gar det istallet sa segt.. O de ar fortfarande inte tillatet att anvanda via den heller :P Sa ser inte sa bra ut om man loggar in o skiten fryser sig som de alltid gor :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hillevi

Så går det till när en norrläning nystartar i Dublin.. och drar vidare till Barcelona :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela