hilleven

The Blue Building

Publicerad 2012-02-15 12:57:29 i Allmänt,

Vet inte om man ska kalla det ödet eller vad som hände. Men nu befinner jag mig i Barcelona, jobbar för samma team som jag jobbade för på Irland fast med en ny fräsch start! Befinner oss mitt i uppstarten av det nya projektet och att få vara med från början att starta upp och komma igång med allt är gult värt! Jag och Christopher är level 2 agenter, men tills kontot startat upp på riktigt har vi en massa annat jobb framför oss! NICE!! Vi kommer få ett kontor nere vid stranden i Barceloneta, kan det bli mycket bättre än så? 5+10 minuter gångavstånd från vår lägenhet.

NYA KONTORET:










Till helgen flyttar Roy hit också, ska komma och jobba och bo hos oss! Har rekomenderat Cesar, så förhoppningsvis kommer han också. Sedan är det bara solen vi väntar på! Våren är nästan här redan! Varmare varje dag känns det som. Fan vad lycklig man blir :)

Får bara hoppas att familjen har större lust att hälsa på i Barcelona än de hade att hälsa på i Irland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hillevi

Så går det till när en norrläning nystartar i Dublin.. och drar vidare till Barcelona :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela