hilleven

Busy

Publicerad 2012-02-28 17:37:36 i Allmänt,

Vad händer med tiden? Veckorna bara rusar förbi och för varje dag som går närmar sig vårt Go live datum mer och mer. Jag har varit så busy konstant, att jag knappt minns allt jag gjort när dagen är över och jag går hem! Plötsligt är det fredag och dags att ta helg typ. Nu har Roy flyttat in hos oss, han kom med massa musikutrustning så nu kan han och Coffan spela in musik igen! Det tycker jag är väldigt kul eftersom de hade så bra resultat på låten de spelade in innan vi lämnade Dublin :) Vill gärna se dem uttveckla något mer!

Äntligen rullar pengar in. Helt otroligt skönt att få in pengar igen efter vad som kännts som en evighet i fattigdom..  Förra lönen hade vi ju bara hunnit jobba här ca två veckor så i princip alla de pengarna gick till hyra. Jag unnade mig därför en mega shoppingtur i lördags och en utgång med jobbkompisar i fredags plus konvention i söndags!

Man kan kanske se det som en fail, jag lämnade kalla Dublin för Barcelona och nu kanske jag kommer skickas till England i en och en halv månad för att hjälpa till att starta upp ett team där! En av fördelarna med det är att om man skickas iväg så länge får man två betalda flygresor (resor över två helger), och kostar det inget mer att åka från UK till Sverige så får man lika gärna använda dem till det! problemet finns ju såklart att det i princip är omöjligt att hinna nå min lilla isolerade del av Sverige när man bara har en helg på sig.. Sånt man kan fundera ut senare när det väl är bestämmt om man ska åka eller inte ifs. Men vill sååå träffa lilla Tova :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hillevi

Så går det till när en norrläning nystartar i Dublin.. och drar vidare till Barcelona :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela