hilleven

Peppar, Peppar

Publicerad 2012-08-02 19:10:37 i Allmänt,

Har varit så less och trött på allt denna vecka.. Jobbet har krånglat in i det sista med mina pengar för denna månad. Så jävla irriterande. Kommer förhoppningsvis äntligen få pengarna imorgon (Peppar, Peppar).
 
Då kommer jag äntligen kunna köpa lite av det som jag behöver för att kunna leva normalt. Har i alla fall begärt en "move day" imorgon så ifall jag inte får pengarna får jag väl istället sitta hemma och arbeta på någon sorts förbannelse som kan passa till HR.
 
Igår såg jag en gubbe som brukar sitta en bit från jobbet och sälja små smycket och leksaker gjorda av burkar och sånt. Två poliser höll på att ta grejorna från honom och slet och rev. Gubben satt och såg jätte ledsen ut. Nu vet jag ju inte hela historien bakom det hela, men jag tycker det är konstigt att de tar någon för att sälja hantverk när andra går helt öppet och säljer sprit och droger.
 
Random bild, bara för att.

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2012-08-03 12:18:45

Fan vad elakt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hillevi

Så går det till när en norrläning nystartar i Dublin.. och drar vidare till Barcelona :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela