hilleven

11 till 20

Publicerad 2012-08-20 19:20:00 i Allmänt,

Elina har varit och hälsat på mig tillsammans med Theresa. De var här i två veckor och åkte hem i lördags. Känns konstigt och tråkigt att de åkt härifrån. Elina har dock lovat att komma tillbaka!! Det var väl på tiden att någon i familjen kom och hälsade på mig :)
 
Denna vecka jobbar jag 11-20 här är min lista angående detta:
  • Kommer hem ungefär runt 21 [Negativt]
  • Blir hungrig men kan inte äta både frukost/Lunch/Middag på jobbet [Negativt]
  • Får inte kliva upp mycket senare än vanligt [Negativt]
  • Har massa mail när jag kommer in [Negativt]
  • Jobbar så effektivt att jag redan gjort allt jag behöver göra idag och bara har saker att göra som väntar på andra, vilka redan har gått hem för dagen, vilket resulterar i att jag skriver listor om hur mycket jag ogillar detta shift. [Negativt]

Det var slutet på listan. Detta önskar jag mig i födelsedagspresent och var inte orolig för att jag kanske får samma av någon annan, det går bra med dubletter i år: http://www.privateislandsonline.com/

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-08-20 20:45:13

Går det inte bra med Kråkholmen i stället?

Postat av: Hillevi

Publicerad 2012-08-20 21:28:13

Haha, ja det går bra, ö som ö vettja! :)

Postat av: Ylva

Publicerad 2012-08-26 20:26:01

Det är på tiden att du kommer hem också. Tova fyller snart 3!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hillevi

Så går det till när en norrläning nystartar i Dublin.. och drar vidare till Barcelona :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela