hilleven

Gliiidare

Publicerad 2011-12-07 23:19:08 i Allmänt,

Något som jag knapp tycker är värt att skriva (med tanke på bilden nedan) är att vi haft en väldigt mysig dag!! Började med att våran teamleader ringde och sa att nätverket låg nere på jobbet och att det inte var någon mening med att vi kom in. Sedan åt vi stor frukost med Marcus, Biggie, Jens och Thomas. Plus morgon chill på standen ett tag.


Efter det har vi varit sjukt aktiva!!! JAG GJORDE VÄRLDENS BÄSTA KÖP, jag svär! KÖPTE MIG EN HOBBY! Nu kommer vi glida runt i Barcelona på allvar! Världes bästa skatestad så Coffan köpte en bräda, men jag tyckte nästan mitt köp var fetare ;)


Har dessutom hunnit med att köpa en massa grejer till hemmet, nu har vi nästan allt vi behöver och har inte alls behövt lägga ut mycket pengar! Har gått runt mycket idag, till och med köpt hantlar och sedan skateat längs strandpromenaden nedan vår gata.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-12-08 07:36:38

Du måste ha hjälm!!! Det har alla!

Postat av: Ylva

Publicerad 2011-12-08 14:56:10

Skulle precis skriva samma sak som mamma :P



Roligt att åka :) Här kom det snö idag, mindre kul!

Postat av: Hillevi

Publicerad 2011-12-08 22:12:21

Oroa er inte! Jag ska skaffa en hjälm, Tills dess åker jag långsamt och inte i några backar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hillevi

Så går det till när en norrläning nystartar i Dublin.. och drar vidare till Barcelona :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela