hilleven

Networking

Publicerad 2010-10-07 16:52:41 i Allmänt,

Okej, Idag hade vi Networking kurs. Det var rätt soft. Ganska mycket nytt att lära sig men mycket man kunde redan också. Vi fick sluta redan innan klockan tre idag. För det var någon som skulle ha en presentation med oss som var sjuk. Väldigt soft vecka vi har haft hittills. Nu mår jag lite bättre än i morse, men fan vad jag har ont i fötterna! Måste köpa några bekvämare skor!! Det är ju i alla fall en ursäkt för att få shoppa ;)

Nu har jag en tjock fet bunt med papper som jag borde kolla igenom lite noggrant. Men först ska jag chilla lite. Heheh, sjukt trött efter att ha sovit så dåligt i natt. Hoppas på bättre lycka med sömnen i natt! Men asså, kan inte någon svensk komma hit och ta med sig mycket snus och lite lösviktsgodis åt mig?? Snääälla?!
Denna bild gjorde jag en gång åt Marcus när det var nått jag ville.. Kommer inte ihåg om det fungerade eller inte, men får väl se om någon kommer med snus pga den:


Sjukt vad glad jag är att jag har fått jobb och att det är detta jobbet jag har fått!! YES SCORE!! så känns det!! ♥ Är helt sjukt nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hillevi

Så går det till när en norrläning nystartar i Dublin.. och drar vidare till Barcelona :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela